درود بر دوستان

پیچک

تاريخ : 18 خرداد 1398برچسب:, | 21:0 | نویسنده : farid

http://upload.ghashang.com/images/c0c7c9781pewzafppp8.jpg

درود دوستان عزیز به وبلاگ خودتون خوش آمدید.

امیدوارم لحظات خوبی کنار هم داشته باشیم

موضوع این وبلاگ تاریخی است وامیدوارم بتوانم وقایع تاریخی را آنگونه که بوده برای شما دوستان عزیزم بازگو کنم.

لطفاً درنظرسنجی این وبلاگ شرکت کنید

لطفاً ازتمام قسمتهای این وبلاگ (خلیج پارس،ایران در زمان هخامنشیان وساسانیان،هجوم وحشیانه اعراب به ایران،جنگ جهانی اول و دوم و ایران پس از اسلام ) که در قسمت موضوعات وب در نوار سمت راست وبلاگ قرار دارد بازدید فرمائید.



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت16:07---26 تير 1395
سلام.مطالبتون جالب بود.مرسی

سحر
ساعت10:59---10 تير 1393
سلام وبلاگ خوبی داری خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم. http://www.Linc.ir

مینا سازش
ساعت8:01---1 آبان 1392
سلام من مینا سازش هستم عاشق وبلاگ نویسی وبلاگتون را کامل دیدم خیلی خوشم اومد اگر دوست داری از بخش نویسندگان وبلاگت برای من یه اکانت با مشخصات زیر بساز تا بتونم تو وبلاگت نویسندگی کنم تو هم اگه دوست داشتی بگو تا برات تو وبلاگم بسازم اگر هم حوصله نویسندگی تو وبلاگ من را نداری بازم من حاضرم تو وبلاگت نویسندگی کنم یوزر را از بخش نویسندگان وبلاگت بساز

محمد اسلامی
ساعت13:14---10 مرداد 1392
سلام؛ چی رو متوجه نشدی؛ دین شما چیه؟

مهدی
ساعت17:11---4 فروردين 1392
دوست خوبم سلام

دوست دارید درآمد عالی داشته باشید؟؟؟

باعضویت در سیستم پارس پا می تونی از تک تک بازدید کننده های وبلاگت درآمد داشته باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: